Trendy, zkušenosti a příběhy českého online světa. V jeden den, na jednom místě 

Značky i tvůrci obsahu musejí neustále čelit všem změnám, které nejen v online prostředí přicházejí. Ať už to jsou nové platformy, sociální sítě nebo technologie jako umělá inteligence, které ze dne na den mění pravidla hry. To přináší nové výzvy pro mediální domy, marketingová oddělení firem i samotné tvůrce obsahu. Vítězem bude jako vždy ten, kdo přijde s nejlepším obsahem pro své uživatele i zákazníky a zároveň i s životaschopným obchodním modelem

Na dalším ročníku konference Czech Internet Forum představíme opět novinky a trendy ze světa médií a digitálního marketingu, nové mediální projekty, čerstvá data z trhu i změny v legislativě. Zaměříme se také na tvorbu, distribuci a monetizaci obsahu, inovativní využití nových technologií, novinky na sociálních sítích, v reklamě i mediálním plánování. Buďte u toho s námi a získejte informační náskok!

 

Hlavní témata

  • Jak přijít s obsahem, který zaujme
  • Monetizace obsahu
  • Dopad AI na média a marketing
  • Nové mediální a obsahové projekty
  • Přehled vývoje reklamního trhu
  • Mediální plánování a digitální reklama
  • Personalizace obsahu a nativní reklama
  • Měření, webová analytika a práce s daty
  • Tvorba video obsahu a jeho monetizace
  • Nové obsahové formáty – live video, interaktivní obsah, podcasty a další
  • Sociální sítě a content creators
  • Mobilní marketing
  • Ad-blocking a online soukromí
  • Legislativa v oblasti digitálních médií a reklamy

Pro koho

  • CEO, majitelé a ředitelé firem 
  • marketingoví ředitelé a manažeři 
  • projektoví ředitelé a manažeři 
  • produktoví ředitelé a manažeři 
  • zástupci vydavatelství 
  • odborníci z mediálních a specializovaných agentur 
  • provozovatelé webů 
  • internetoví podnikatelé