Tomáš Hynčica
ResSOLUTION Group s.r.o.
Tereza Šimečková
Admosphere Time
Do tvorby i konzumace mediálních obsahů čím dál více vstupuje umělá inteligence. Jsou na to Češi připraveni? A pustili už AI do svých životů? O tom si budeme povídat na základě nejčerstvějších dat z výzkumu. Představíme také aktuální postoje online populace k označování zpravodajského obsahu tvořeného AI, jeho důvěryhodnosti a případným hrozbám.
Lenka Černá
Economia
Daniel Grunt
TV Nova
Matěj Hušek
Seznam.cz
Martina Říhová
CZECH NEWS CENTER
René Zavoral
Český rozhlas
MÉDIA A TVORBA OBSAHU S PŘÍCHODEM AI
Inovace, nové technologie, nezbytné změny v přístupu firem i lidí. Co vše je třeba k vybudování silného mediálního domu v nové éře umělé inteligence? Jak restartovat strategii příjmů – posilovat digitál nebo diverzifikovat zdroje? Jak získat pozornost diváků, posluchačů či čtenářů a přesto všechno si udržet kvalitní a relevantní obsah?
O tom všem budou debatovat šéfové českých mediálních domů. Moderovat bude Filip Rožánek z Digizone.cz.
Vojtěch Lambert
LCG New Media
Videa, primárně ta krátká, jsou všude a zaplavují sociální sítě. TikTok započal obří trend, který se dnes valí Metou jako Reels nebo skrze YouTube jako Shorts. Kolik dneska tvoří obsahu sítí, jak fungují ve srovnání s ostatními formáty a horizontálními videi? Mrkneme se na data globální i z České republiky a ukážeme si na case studies z kampaní, co a proč funguje.
František Brož
FYI Prague
Může to přijít dřív, než si myslíte. Vaši nejvěrnější – zákazníci a fanoušci, do kterých jste v posledních letech investovali – se obrátí proti vám. Stačí málo: neopatrný příspěvek na sociálních sítích, nešťastné prohlášení do médií, nepovedená akce. Anebo rozsáhlejší problémy, které svírají celou značku a které přesáhly únosnou mezi. Co jsou klíčové kroky, kterých se držet, aby jste z krize ideálně vyšli posílení a komunita zůstala stát na vaší straně?
Umělá inteligence je běžnou součástí práce redakcí i celých vydavatelských domů. Po dvou letech prudké exploze přichází čas se podívat na její dopady a také si zkusit zavěštit, jak budou vypadat další dva roky.
Petr Houzar
Google, Inc.
Podle posledních dat společnosti Google sleduje dlouhá a krátká videa na YouTube 65 % přihlášených uživatelů což přináší na jednu stranu velkou komplexitu a na druhou obrovskou příležitost. Díky využití AI platforma nabízí konkrétnímu divákovi vhodný obsah ve vhodný moment. Stejně tak dokáže vytěžit maximum možného ze všech dostupných video formátů a propojit je s marketingovými a obchodními cíli inzerentů. Další využití AI jde směrem ke tvůrcům obsahu. V rámci přednášky si ukážeme ty nejzásadnější z nich.
Petra Dolejšová
Petra Dolejšová
Evropa nám posílá paragrafové zdravice. A platformy na ně reagují. Někdy více, někdy méně poctivě. Co přinesl tento rok? Jak se bude chovat AI obsah na sociálních sítích? Jak ho budou moct používat média? Musí být nějak specificky označený? Co nás čeká při souboji s deepfakes a fakenews? Mrkneme na to na příkladech, které vám chytnou oko, srdce i bránici.
Jan Suda
MCCANN PRAGUE
Ministatus o realizovatelném využití a souhrn čerstvých konkrétních zkušeností s AI a její implementací v kreativní agentuře a komerční komunikaci.
Pavol Lukáč
TRKKN Czech
Nová doba je tady, zase. Možností, jak plánovat média a oslovit správného zákazníka, je nespočet.
ML a AI ale všechno (tak trochu) mění, otevírají se nové cesty a příležitosti, jak to dělat jinak, možná více chytře, možná ušetřit nějaký ten čas, možná taky peníze a snad zvýšit i prodeje.
Protože, o co jiného, na konci dne jde, že?
David Slížek
Lupa.cz
Honza Bartoš
honzabartos.cz
Úspěšná reklama na Metě (Facebook, Instagram) není jen o správném nastavení, copy nebo kreativě. V roce 2024 je pro úspěch Meta reklamy nutný komplexnější pohled. Od projektového řízení, UX, nabídky, celkové strategie všech marketingových kanálů až po hledání souvislostí.
Na několika konkrétních příkladech z praxe jasně uvidíte, jak výrazně dokáže komplexní pohled na marketing změnit výkon Meta reklamy.
Václav Krátký
Doosan Bobcat EMEA
Martin Palounek
Publicis Groupe
Výrobce stavebních strojů Bobcat ve spolupráci s Publicis Groupe řídí z centrály v Dobříši reklamní aktivity značky v rámci celého EMEA regionu. Během přednášky vám Martin s Vaškem ukáží, jak pracují s online kanály pro úspěšnou komunikaci komplexního B2B brandu, jak přistupují k mixu reklamních kanálů napříč trhy a jak využívají nové technologie a formáty a maximálním výsledkům. A samozřejmě jak to vše vyhodnocují a měří!
Jan Kurel
Wavemaker Czech
Každý jsme jiný a tak I stárnutí pleti se u nás projevuje jinak a v jiném věku. Přijďte si poslechnout, jak značka VICHY ve spolupráci s mediální agenturou Wavemaker našli způsob jak rozpoznat v jakém stádiu boji s vrásky se konkrétní uživatelka nachází a nabídnout jí tak to nejlepší řešení. Jeho správnost potvrzují doměřením výkonu jak v metrikách mediálních, tak prodejních.
Anna Volčíková
GroupM Nexus
Představte si Google Analytics 4 jako mapu, která vás dovede k pochopení chování uživatelů na vašem webu. Jenže to neplatí v případě, kdy je „mapa“ špatně nakreslená.
Anička vám ukáže reálné případy z praxe, kdy špatná konfigurace této „mapy“ způsobila majitelům webů nejrůznější trápení.
Šetřete svůj čas i nervy a podívejte se na nejčastější chyby v implementaci Google Analytics 4, které zásadně ovlivňují výsledky měření, a tudíž i vaše rozhodnutí. Nedělejte závěry na základě nepřesných dat, ovlivněných chybami ve webové analytice.
Úvodní stránka Page Not Found se narozdíl od jiných mediálních projektů klidně celý týden neaktualizuje. Redakce se nehoní za právě probíhajícími událostmi, ale snaží se přimět čtenáře zpomalit a poskytnout mu kvalitní obsah s kontextem. Může tahle strategie vůbec fungovat? A proč místo „vydání“ říkáme „drop“? Odpoví zakladatelé projektu Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková.
David Voráček
Economia
V éře, kdy se končí používání cookies třetích stran a kdy regulace ochrany osobních údajů klade stále větší důraz na explicitní souhlas uživatelů s využíváním jejich dat, čelí mediální domy výzvám i příležitostem. Tato přednáška se zaměří na rozbor současných trendů v oblasti ochrany soukromí a jejich dopadu na tradiční modely financování obsahu.
Prozkoumáme, jaké alternativní způsoby monetizace se nabízejí a jak mohou mediální domy adaptovat své obchodní modely tak, aby byly udržitelné i bez závislosti na cookies třetích stran a souhlasech. Mají vůbec mediální domy budoucnost nebo jejich doba pomalu končí?
Monika Binarová
Reportér Magazín
Martina Klárová
FatChilli for Publishers
Představíme společný projekt transformace časopisu Reportér a FatChilli, příběh o redesignu čtenářského zážitku a webových funkcí představený ze dvou perspektiv: redakční a technologické.
Dozvíte se:
– Proč Reportér potřeboval digitální transformaci
– Jaká řešení, strategie a metriky jsme zavedli, abychom zlepšili digitální stopu časopisu Reportér
– Jak jsme zavedli měřený paywall pro hlubší spojení se čtenáři
– Jak jsme spojili dva samostatné systémy pro správu tištěných a digitálních předplatných do jednoho s platformou REMP
– Jak jsme redesignovali webové stránky pomocí PWA, snížili náklady na web a zároveň zvýšili angažovanost čtenářů
– Jak jsme čelili různým výzvám a co jsme se z nich naučili
– Jaké zdroje financování mohou podpořit takový ambiciózní projekt
– Jakých výsledků jsme dosáhli v prvním roce po spuštění