Kristýna Turner

FLO

Kristýna působí jako Engagement Lead ve společnosti FLO CX, kde se specializuje na zákaznickou zkušenost, digitální transformace a implementaci Salesforce i ostatnich marketingovych technologií. Má bohaté zkušenosti s vedením marketingových a CRM projektů pro prestižní značky, jako jsou Daimler, Stellantis, Pfizer, Novartis, ale i pro další významné značky. Během své 11leté kariéry v zahraničí, konkrétně v Austrálii a Anglii, vedla obchodní oddělení pro vzdělávací sektor v Austrálii a pracovala na významných projektech, včetně projektu pro British American Tobacco ve spolupráci s PwC. Aktivně se podílí na organizaci akcí, jako je česká Salesforce konference CzechDreamin, a zároveň je spoluorganizatorkou Salesforce Marketer Group v Praze. Kristýna se zaměřuje na vytváření inovativních digitálních strategií a podporu firem při transformaci jejich vztahu se zákazníky.

Salesforce Data Cloud: personalizace médií v reálném čase